Friday 5 December 2014

5 GamBar NgeRi KeMalangan ProTon Iriz Bawa 150Km/h Tetapi PeMandu KeluaR Tak CeDera !!!

// // 8 comments
5 GamBar NgeRi KeMalangan ProTon Iriz Bawa 150Km/h Tetapi PeMandu KeluaR Tak CeDera !!! | Hari ini di laman sosial kecoh dengan penyebaran gambar Iriz yang rosak teruk akibat kemalangan pada kelajuan tinggi. Nak tahu berapa kelajuan kereta tersebut? 150 km/h! Difahamkan pemandunya mengantuk dan melanggar kereta lain yang berada di hadapan. Apa yang menariknya, pemandu Iriz tersebut hanya mengalami kecederaan kecil dan dengan selamba berjalan keluar daripada keretanya. Ini memang betul-betul cool ! 





Patutlah Iriz mendapat penarafan 5 bintang ASEAN NCAP malalui ujian di makmal MIROS baru-baru ini. Ini adalah bukti sistem keselamatan Iriz sangat tinggi. Memnag sangat berbaloi kalau beli kereta Proton Iriz ni. Ternyata, Proton kini bukan lah Proton yang dahulu sejak diambil alih oleh Syed Mokhtar Al Bukhary (DRB HICOM). via aans1.



8 comments: Leave Your Comments

  1. Driver tido.. Camne tau 150km/j

    ReplyDelete
    Replies
    1. driver tertido/terlelap/terlena.. bukannya driver bawa kereta sambil tido.. mesti la driver tu tau speed dia bawa masa tu..

      Delete
    2. Adoiii soalan tak bleh blah!

      Delete
  2. keta yang dia langgar bawa 140

    ReplyDelete
  3. bahaya jugak sebenarnya bawak kereta dalam keadaan tidur

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang tidur tak bawa kereta, dia just tertidur jak...

      Delete
  4. Mesti penulis ni SALESMAN PROTON....LOL

    ReplyDelete
  5. Proton Buat viral. amik untung atas angin.. tapi pemandu y lost kereta x dapat apa... atleast bagi la keychain ke.. hapa ke...

    ReplyDelete