Thursday 18 December 2014

8 Jenis Ciuman Dan Maksudnya Yang Anda Tidak Tahu !!!

// // 1 comment
8 Jenis Ciuman Dan Maksudnya Yang Anda Tidak Tahu !!! | Ciuman merupakan salah satu tanda bentuk rasa sayang antara dua insan. Namun tahukan anda ada beberapa jenis ciuman yang memberi makna yang berbeza. Ketahui jenis dan makna ciuman yang anda berikan agar si dia tidak terluka dengan anda. Semoga hubungan anda kekal sampai bila-bila. via Aminin.

Sekadar Gambar Hiasan
Ciuman Di Kening 

Jarang orang kita buat ciuman di kening. Ciuman di kening menandakan perasaan yang ‘hangat’. Ianya juga memberi makna ‘Aku ingin kita bersama selamanya’. 

Ciuman Di Tangan 

Kebiasaannya ciuman di tangan merupakan tanda hormat kita pada orang yang lebih tua. Cuba kita perhatikan seorang jejaka yang jumpa perempuan cantik, pasti mereka akan cium tangan perempuan tersebut seolah-olah mengatakan ‘Aku mengagumi mu.” 

Ciuman Di Pipi 

Ciuman di pipi biasanya menunjukan sebuah hubungan silaturahim. Seperti yang dilakukan oleh ayah,ibu saudara dan rakan-rakan. Kucupan ini mendatangkan rona bahagia kepada mereka. 

Ciuman Di Telinga 

Ciuman ini memberi tanda pujian yang bersifat intim. Ia ingin mengatakan bahawa anda adalah dunia baginya. Selalunya ciuman ini disusuli dengan bisikan lembut dan sebuah dakapan mesra. 

Ciuman Di Leher 

Leher merupakan kawasan hot spot bagi wanita mahupun lelaki. Ciuman dikawasan ini menunjukan bahawa jiwa dan diri anda bersatu. Cium kawasan ini ketika hubungan seks untuk hasil yang lebih puas. 

Ciuman Di Perut 

Kebiasaannya ciuman ini dilakukan ketika hendak melakukan hubungan seks. Jika anda melakukan ciuman ini, ianya bererti bahawa anda sudah bersedia untuk melakukan aksi seterusnya. 

Ciuman Di Bahu 

Ketika si dia mencium bahu anda, ia memberi erti bahawa si dia mahukan anda. Si dia inginkan belaian dan juga ingin dimanja oleh anda. 

Ciuman Di Bibir 

Selalunya ciuman di bibir memberi makna percintaan. Semakin dalam sesebuah ciuman itu, boleh mendatangkan ghairah. Andai sahaja ciuman ini semakan nakal dan liar, tidak mustahil hubungan intim akan terjadi. 

Kepada mereka yang belum kahwin, sila elakkan. yang sudah kahwin, selalukan.




1 comment: Leave Your Comments