Thursday 27 November 2014

Luluh Hati Seorang Ibu Membaca Status Malam Pertama Anaknya Yang Belum Kahwin Di Laman Sosial

// // Leave a Comment
Luluh Hati Seorang Ibu Membaca Status Malam Pertama Anaknya Yang Belum Kahwin Di Laman Sosial | Ibu mana tak kecewa jika baca status lama sosial anak kecil mereka yang baru belasan tahun sudahpun melakukan aksi telarang zina dosa besar yang dilaknat Allah SWT. Lihat di bawah ini.


KELMARIN baru kami ulas kes buang bayi, dan pagi ini ada lagi. Oleh itu, hari ini ingin kami kongsikan beberapa kes yang dirujuk kepada kami dalam ulasan semasa kali ini. Penekanan kali ini ialah jenayah juvana, samada selaku mangsa ataupun pemangsa. Jenayah ini semuanya memberikan kesan fatal samada secara lahiriah maupun dari espek rohani. Sebahagiannya tidak pernah dilapurkan kepada pihak berkuasa. Tujuan kami hanya untuk menampakkan keseriusan situasi semasa sebagai peringatan kepada para ibu bapa...

Siapakah yang patut dipersalahkan ? ibubapa ? guru ? media massa ? Em admin pun tak tahu. Yang paling penting sekali ibu bapa patut jaga dan sentiasa mengawal anak-anak mereka....Jangan bagi alasan ibu bapa sibuk mencari rezeki! via Penghulu Belantara.



0 comments:

Post a Comment