Sunday 23 November 2014

Inilah Lelaki dari Masa Depan Tahun 2035 Yang Telah Berjaya Menggegarkan Seluruh Indonesia

// // 11 comments
Inilah Lelaki dari Masa Depan Tahun 2035 Yang Telah Berjaya Menggegarkan Seluruh Indonesia | Facebook dihebohkan oleh seseorang yang mengaku berasal dari tahun 2035. Melalui akun facebooknya, orang itu mengaku kalau ia berasal dari tahun 2035 dan kembali ke tahun 2014 dengan membawa misi... Berikut adalah perkenalan orang yang mengaku berasal dari masa depan itu melalui sebuah postingan di facebook...









p/s: Buat para ibubapa, tolonglah awasi anak-anak anda dengan baik terutamanya semasa menonton filem-filem yang agak berat seperti “Interstellar”. Tak nak lah esok ada pula rakyat Malaysia yang mengaku lahir tahun 2020 pula dan kembali ke tahun 2014 atas nama misi masa depan....via the Vocket.



11 comments: Leave Your Comments

  1. lol,chuunibyou guy

    ReplyDelete
  2. Tul ke ni?? Takut plak den...anyway Allah lebih mengetahui

    ReplyDelete
  3. mengarut je budak nie...illusi lebih..meyesatkan.

    ReplyDelete
  4. mungkin dia butuh bungkus nasi?

    ReplyDelete
  5. dia patut tgk steins;gate. sungguh pun kartun. tp ajar sikit le sesape yg brangan nak time travel ni. Mimpi tak selalunya indah , macam langit.

    Allah swt dah bagi kita nikmat hidup kat dunia ni. syukurlah , jika nak dibandingkan dgn mereka yg takbernasib baik (contohnye , negara2 yg terlibat ebola).


    Allah maha besar , dan jelaslah dia lebih mengetahui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LoL steins gate.. Time paradox budak ni..

      Delete
  6. Terlebih mabuk ketum sambil layan marathon doraemon playlist kat youtube, last week interstellar, full series cerita back to future, dan byk lg cerita2 bodoh yg pada hakikatnya hanyalah sekadar hiburan. Kat indon berapa agaknya harga sebotol ketum bancuh dgn fumakilla ek...?

    ReplyDelete