Wednesday 10 September 2014

Inilah Keadaan Dalam Piramid Mesir Yang Ramai Tak Tahu

// // 5 comments
Inilah Keadaan Dalam Piramid Mesir Yang Ramai Tak Tahu | Banyak analisis tentang cara digunakan untuk pembinaan piramid di Mesir. Om-fabulous merasakan ia masih lagi sangat misteri. Ada yang menyebutnya sebagai bangunan warisan UFO dengan alasan terdapat bangunan mirip piramid ditemukan di marikh yang berada satu lintang yang sama dengan lintang di Bumi, ada pula yang mengatakan peninggalan peradaban Atlantis dan sebagian lagi mengatakan bahawa pembinaan piramid digunakan dengan alasan bahawa pada peradaban lampau, tapi bagaimana rupa bahagian dalaman piramid? Jom lihat isi di dalam piramid yang sangat menakjubkan.









5 comments: Leave Your Comments

  1. Tiada satu pun gambar yang admin letak utk posting adalah gambar dari dalam.pyramid. semua gambar2 tu dari kubur2 raja2 mesir terletak jauh dari piramid dlm gambar pertama. Harap admin periksa dengan teliti sebelum buat posting supaya tak mengelirukan pembaca dan memberi maklumat yang songsang dan salah kerana ini memberi kesan pada admin sendiri

    ReplyDelete
  2. alaa/.. saje je nak tarik pelawat blog.. ntah apa2... dah la paksa orang like.. nasib baik ada cara untuk baca tanpa like..

    ReplyDelete
  3. Sy suka membaca tapi, iklan2 biadap ni menyusahkan

    ReplyDelete
  4. admin bodoh...perangai babi

    ReplyDelete