Tuesday 21 October 2014

Kenapa Tiba-Tiba Nabil Jadi Viral Di Singapura?

// // Leave a Comment
Kenapa Tiba-Tiba Gambar Nabil Jadi Viral Di Singapura? | Nabil Ahmad makin lama makin laku kan, tambah-tambah lagi dalam dunia pengacaraan. Jumaat lalu, Nabil telah menjadi pengacara untuk Anugerah Planet Muzik (APM2014) yang diadakan di Singapura. 

Secara keseluruhan boleh dikatakan berjaya juga la Nabil mengacara anugerah itu dengan lawak-lawak yang mencuit hati. Tapi yang menjadi perhatian ialah mengenai foto dirinya yang dimuatnaik oleh seorang deejay Singapura sekaligus mendapat pujian ramai. Foto itu menunjukkan Nabil sebelum acara atau majlis anugerah itu berlangsung yang menjadi viral di Singapura dimana Nabil sedang menunaikan solat.


Daripada pihak om-fabulous, kami ucapkan tahniah kerana berjaya membawa diri ke mana sahaja tanpa melupakan yang Maha Esa. Kewajipan sebagai seorang hamba-Nya sememangnya tidak harus dilupakan walau siapa diri kita, pangkat kita, berapa banyak harta kita dan Nabil berjaya menjalankan tanggungjawabnya meskipun sibuk dengan tugasan. Semoga Nabil dan keluarga terus mendapat keredaan dan hidayah dari Allah untuk ke arah kebaikan di dunia dan di akhirat. Semoga isterinya terbuka hati pula untuk berhijab. Siapa tahu kan.

0 comments:

Post a Comment