Sunday 19 October 2014

Status Sedih Seorang Biker Di WhatsApp Seakan Tahu Ajal Akan Tiba

// // 2 comments
Status Sedih Seorang Biker Di WhatsApp Seakan Tahu Ajal Akan Tiba | Satu kemalangan tragis telah berlaku kira-kira jam 11.40 pagi tadi di kilometer 25 Lebuhraya Karak yang mana melibatkan tiga buah motosikal berkuasa tinggi dan sebuah kereta. Kemalangan itu telah menyebabkan sebuah motosikal berkuasa tinggi yang terlibat terbakar dan penunggangnya rentung. Seorang lagi yang maut dipercayai kerana dilanggar manakala seorang lagi cedera parah.


Salah seorang mangsa yang maut seakan-akan tahu akan ajalnya apabila beberapa hari kebelakangan ini telah menukar status di Whatsapp dengan menulis seperti ini, "sakit dan mati itu pasti, bersedia dan redha ketentuan Ilahi"



Sementara itu, pihak Jabatan Bomba dan Penyelamat turut menyiarkan beberapa gambar kejadian itu.







2 comments: Leave Your Comments

  1. Agak-agakler nak buat statement tuan admin..

    "Salah seorang mangsa yang maut seakan-akan tahu akan ajalnya apabila beberapa hari kebelakangan ini telah menukar status di Whatsapp dengan menulis seperti ini, "sakit dan mati itu pasti, bersedia dan redha ketentuan Ilahi""

    Sedangkan status tu di update pada 14 ogos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sratus hari sebelum ajal kita akan mndapat ptandanya.. 40 hari sbelum ajal orgnya akan mndapat sdikit ptunjuk.. 7 hari sbelum ajal dia akan dpt merasai hari bakal ajalnya kcuali dia tidak tahu bila dan dimana dan pda waktu bila..

      Delete