Saturday 11 October 2014

Kisah Pasangan Memutuskan Untuk Kurangkan Berat Untuk Hari Perkahwinan Mereka. Hasilnya Akan Mengejutkan Anda

// // Leave a Comment
Kisah Pasangan Memutuskan Untuk Kurangkan Berat Untuk Hari Perkahwinan Mereka. Hasilnya Akan Mengejutkan Anda | Melalui alam perkahwinan adalah sesuatu yang dinantikan oleh semua orang terutamanya ketika majlis perkahwinan. Semua pasangan mengimpikan majlis perkahwinan yang sempurna yang dihadiri oleh ribuan orang tetamu, saudara mara dan sahabat andai. Disamping itu juga semua pasangan inginkan gambar perkahwinan mereka yang cantik dan sempurna.

Kisah ini adalah mengenai sepasang pasangan yang mempunyai bentuk badan yang gempal. Semasa Matt seorang Chef berusia 23 tahun berlutut dan melamar kekasihnya Brandy, kedua-dua mereka mengambil keputusan untuk mengurangkan berat badan bersama-sama supaya mereka mempunyai gambar perkahwinan yang lebih sempurna. Ini adalah rupa Matt dan Brand sebelum mereka mengambil keputusan untuk mengurangkan berat badan.


Dengan keputusan yang luar biasa. Kedua-dua mereka kehilangan berat badan sebanyak 60Kg. Macam tak caya je kan? Bila ada hati, insyaAllah semua akan jadi... Yang penting usaha dan kesungguhan.. Om-fabulous ucapkan tahniah dan cayalah!



0 comments:

Post a Comment